رویــــــــای خیــــــــــس
رویــــــــای خیــــــــــس
بــــــــــــــگـذار این گـونه بگـویــــم :
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, توسط سپیده |

 

 

 

 

 

 

 


 
نزدیك میشوی به من

  فرسنگها در من فرو می روی

   در من خانه می كنی

  در من حضورمی یابی

 لحظه به لحظه هرجا و هر كجا

  توی انگشتهایم جاری می شوی

  سطر به سطر خاطراتم را می نگاری

  روی لبم می نشینی

  خنده میشوی، حرف می شوی

  دلم كه می گیرد از چشمهایم می باری

 كیستی ؟ كیستی تو؟

  كیستی تو كه این همه

  در من بی تابی

  سزاوار حرفهای عاشقانه ای

 كیستی تو كه دیدنت زندگی

  رفتنت مرگ است

 در من بمان 


 از هنوز تا همیشه................




نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت19:50---3 مرداد 1391
شده تا حالا یکی رو اونقدر دوست داشته باشی که از زور خیالش خوابت نبره..؟

شده یهو براش دلتنگ بشی و بزنی زیر گریه...؟
شده اونقدر گریه کنی که خوابت ببره...؟
آره شــــــده ...؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.